Seo Services

Hacum! Hacummm!

Hacum! Hacummm! 

 Bergegar dunia si Habib tebersin di ruang tamu. ASesekali ibu di dapur menjenguk kepala yang tak berapa panjang ke ruang depan. Sekali lagi Habib bersin bergegar 12 skala ritcher kuatnya. 

 Memang 2 hari ni Habib tidak berapa nak sihat, demam dan hidung dah macam paip bocor. Meleleh je mutiara dari hidung Habib. Malam tidur pun tak berapa lena. Sekejap kejap terbangun. Minta mengepeng. Macam tu la bila tak sihat. Susah hati ibu 😢 

 Pantas tangan ibu menggapai botol Minyak Herba Asmak di atas meja tv. Di goncang goncang dulu sebelum di sapu supaya serdak habatussauda sebati dalam minyak. Habbatusauda memang bagus untuk sistem pernafasan yang lancar. Minyak ni juga dapat di sapu di dahi bagi merawat demam panas. Sebelum tidur ibu sapu minyak di tapak kaki lantas diisarungkan stokin. Cara ni dapat membantu melegakan batuk yang biasa didatangkan pakej sekali dengan demam dan selsema. 

 "Alhamdulillah sekarang bila anak tak sihat tak risau sangat. Sebab dah standby sebotol minyak di rumah. Multifungsi lagi -Puan Nadia, Chepor. 

Jadi apa lagi? Grab sekarang untuk pembelian berbaloi baloi ogos ini. Dapat krimer susu #Potonguler. Jimat lapan hengget tau. Klik link Nad laju laju untuk tak terlepas promo bulan ini.


0135819100 Cikgu Basariah

Hacum! Hacummm! Hacum! Hacummm! Reviewed by Teacher Basariah on Ahad, Ogos 23, 2020 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.