Seo Services

Kasihan Anak Dah Banyak Hari Tak Pergi Sekolah

KASIHAN ANAK DAH BANYAK HARI TAK PERGI SEKOLAH.
Anak kalo batuk,selsema memang tak boleh pergi sekolah dengan keadaan sekarang ni.Nanti berjangkit pula dengan murid yang lain.Tapi berapa lama kan anak tak pergi sekolah. Ambil ubat kat klinik pun masih batuk,selsema. Allah hu,dugaan lambat nak sembuh. Pembelajaran anak pun tergendala. 

Ibu ibu jangan risau,sapulah minyak herba asmak.Minyak herba asmak minyak yang berangin digunakan untuk terapi bayi dan kanak kanak. Lebih mudah digunakan dan tidak memerlukan masa yang banyak. 

Hanya perlu ratakan di tapak tangan kemudian sapu nipis di bahagian dada dan belakang dada, jika ada selesema, boleh sapukan di bahagian hidung. Amat digalakkan untuk segera sapu pada permulaan terkena masalah batuk, selesema dan berkahak. 

 "Alhamdulillah dengan sapuan minyak herba asmak yang kosisten anak saya Rasya dah boleh kesekolah macam biasa.Tiada lagi batuk dan selsema.terima kasih Ira perkenalan minyak herba asmak" Lia perak. 

Minyak ini amat membantu memberikan keselesaan dan ketenangan kepada anak dan bayi anda. Ibu yang bijak mesti cuba sekarang juga. 

Jadi,apa tunggu lagi. Jom pm no di bawah untuk dapatkan produk terbaik ini!😘

Kredit cw:Munira


0135819100 Cikgu Basariah





Kasihan Anak Dah Banyak Hari Tak Pergi Sekolah Kasihan Anak Dah Banyak Hari Tak Pergi Sekolah Reviewed by Teacher Basariah on Jumaat, Ogos 28, 2020 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.