Raya dan makanan berpisah tiada😅

Sedapnya sumbat segala macam makanan dalam perut masa raya ni. Walaupun tak dibenarkan berziarah, hidangan yang ada tak kurang hebatnya. Cukup lah nak buat berat sis ni tiba-tiba susah nak turun 😂. 

Bila dah makan macam-macam terasa kurang sedap pun ada perut ni. Sakitnya perut. Sembelit dan berangin je rasa badan ni. Haa mana taknya, sepinggan lemang dijamah tadi. Tak boleh jadi ni, kena cari penyelamat sepanjang masa Minyak Herba Asmak. Sakit perut pun sapu Minyak Herba Asmak ? 
Ya! betul tu. Bukan setakat batuk dan selsema je tau. Sakit perut, kembung perut, luka dan macam-macam lagilah. Ikhtiar dulu dengan Minyak Herba Asmak. Memang menjadi. 

Patut lah pun tak takut nak makan macam-macam, ada penyelamat. 🤭 Sapu-sapu dah lega. Segar terasa perut dan sengal-sengal badan. Tapi beringat lah ya kita bersama. Makan tu orang kata biar berpada-pada. 

Selamat Hari Raya 🥰


0135819100 Cikgu Basariah
Raya dan makanan berpisah tiada😅 Raya dan makanan berpisah tiada😅 Reviewed by Teacher Basariah on Isnin, Mei 17, 2021 Rating: 5

Tiada ulasan:

Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.