Seo Services

Tips rawat luka

Anak saya petang-petang memang tak lekat dekat rumah, mesti akan keluar main dengan kawan-kawan. Saya yang dekat rumah punya lah risau, mana la pergi anak aku ni keluar tak balik-balik dah magrib nanti baru nak muncul.

Nak dijadikan cerita 3 hari lepas, anak saya jatuh basikal. Habis luka-luka tangan kaki, nasib baik la tak teruk tiada apa bahagian yang patah. Sampai rumah tengok-tengok dah penuh dengan darah. Masa mula-mula nampak anak dalam keadaan yang berdarah macam tu memang kene bebel dulu dengan saya, mana tak nya, risau kita dibuatnya. Lepas tu baru saya cuci mana yang patut kemudian sapu dengan Minyak Herba Asmak.

Alhamdulillah luka cepat kering, makin hari makin nampak perubahan. Banyak kegunaan dan kelebihan Minyak Herba Asmak ni, rugi kalau tiada sebotol di rumah tau. Jom dapatkan sekarang!

#CWMHA


0135819100 Cikgu Basariah
Tips rawat luka Tips rawat luka Reviewed by Teacher Basariah on Rabu, Mei 05, 2021 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.