Seo Services

Madu halia bentung elok untuk semua umur

Anak saya yang sulung tu suka sangat dengan madu halia Bentong ni dan saya memang standby dah dalam peti ais kat rumah.

Nak dijadikan cerita baru ni ada sepupu dia datang rumah tapi selsema. Malam tu memang saya tak tunggu, saya bagi terus madu halia Bentong tu untuk semua anak-anak saya kecuali yang baby lah sebab madu halia Bentong ni 3 ke atas baru boleh makan.

Bukan apa si kakak ni ada masalah penat. Sejak amalkan madu ni jarang  sangat nampak dia sakit termasuk lah adik-adik dia yang lain. Yang baby ni tunggu nak masuk setahun jer. Nak bagi dia plak amal makan madu asli. Sebagaimana kita tahu madu asli ni sangat bagus sebagai antibodi.

Samalah macam testimoni bawah ni, madu halia dapat bantu dia kurangkan Asma dan batuk. Bagus tak?



0135819100 Cikgu Basariah
Madu halia bentung elok untuk semua umur Madu halia bentung elok untuk semua umur Reviewed by Teacher Basariah on Khamis, Januari 20, 2022 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.