Seo Services

Sikap kita Menentukan Kejayaan yang Diperolehi

Komitmen bermaksud sikap (pendirian atau perbuatan) memberikan sepenuh tenaga dan perhatian dan sebagainya atau menunjukkan sokongan dan azam yang sepenuhnya kepada sesuatu.

Sikap dan pendirian kita menentukan hasil terhadap segala usaha yang kita lakukan. Dah masuk 2023, mulut asyik kata nak berjaya tapi tindakan masih biasa-biasa. Sudah-sudahlah menipu diri sendiri. Tetapkan matlamat dan buat perancangan. Kemudian lakukan sehabis baik. Jika gagal, perbaiki rancangan dan ulang semula. Di setiap kerja kita, letakkan redha Allah sebagai keutamaan.

Ada orang berjaya sebab menipu tapi hasilnya tidak ke mana. Wang ringgit kekayaan yang didapati tidak menjadikan hati tenang sebaliknya pelbagai masalah akan menanti di hadapan. Begitu juga yang dapat sales banyak tapi melalui video-video atau aksi-aksi yang lagha dan bertentangan dengan syariat. Kegembiraan yang datang tu akan hilang dalam masa yang singkat sahaja. 

Jom berubah, lakukan yang terbaik tetapi letaklah Allah di hadapan kita dalam setiap hal 🥰

Jom dapatkan produk asmak dengan cikgu Ayu sekarang! 😁

Boleh whatsapp kami dengan klik link di bawah.


Nak terus datang ke centre kami? Boleh waze ya 😁

Asmak Distribution Centre Teluk Intan

Anda ada  akaun Tik Tok? Jom follow kami dan dapatkan pelbagai produk Asmak di shop Cikgu Ayu Asmak ya (^_^)

0135819100 Cikgu Basariah
Sikap kita Menentukan Kejayaan yang Diperolehi Sikap kita Menentukan Kejayaan yang Diperolehi Reviewed by Teacher Basariah on Ahad, Januari 15, 2023 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.