Seo Services

IBU RUNSING BAYI 3 BULAN HIDAP BATUK KERING.

IBU RUNSING BAYI 3 BULAN HIDAP BATUK KERING.

"Puan, saya yang wasap puan tadi yang nak minyak herba asmak tu. Anak saya baru je 3 bulan tapi dah kena selsema n batuk pula xde kahak. Bayi umur ni mana boleh ambil ubat kan puan." 

Puan Wahida memulakan bicara semasa saya menghulurkan bungkusan minyak herba asmak yang di beli nya sebentar tadi. Saya pun memberitahu cara cara menggunakan minyak herba asmak. Dan berpesan kepada Puan Wahida untuk tidak segan silu menghubungi saya jika ada apa apa pertanyaan berkenaan dengan penggunaan minyak herba asmak.

Seminggu kemudian, saya pun bertanya khabar tentang bayi Puan Wahida. Alhamdulillah, keadaan bayi Puan Wahida semakin beransur baik. Setelah di sapu minyak herba asmak, bayi Puan Wahida telah mengeluarkan cecair kahak yang berwana hijau serta hingus yang cair dari hidungnya. Semenjak hari itu, bayi Puan Wahida dah pulih dari batuk kering dan selsema. Puan Wahida sangat gembira dan membeli lagi minyak tersebut untuk kegunaan harian bayi nya.

Minyak herba asmak sangat banyak membantu ibu bapa dalam rutin harian mereka membesarkan anak anak. Minyak herba asmak mempunyai kandungan yang selamat untuk semua lapisan umur dan ada kelulusan kkm. Bukan sahaja dapat di gunakan untuk merawat batuk dan selsema sahaja. Ianya juga dapat di gunakan dalam keperluan kecemasan yang lain seperti melecur,luka,gigitan serangga,senggugut,sembelit,buasir,nanah dan macam macam lagi. Dapatkan segera sebotol dari pengedar yang sah berdekatan dengan anda.


Berminat dengan produk Asmak? Jom dapatkan produk asmak dengan cikgu Ayu sekarang! 😊

Boleh whatsapp kami dengan klik link di bawah.


Nak terus datang ke centre kami? Boleh waze ya 😁

Asmak Distribution Centre Teluk Intan

Anda ada  akaun Tik Tok? Jom follow kami dan dapatkan pelbagai produk Asmak di shop Cikgu Ayu Asmak ya (^_^)


0135819100 Cikgu Basariah
IBU RUNSING BAYI 3 BULAN HIDAP BATUK KERING. IBU RUNSING BAYI 3 BULAN HIDAP BATUK KERING. Reviewed by Teacher Basariah on Ahad, Mac 12, 2023 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.