Seo Services

Atasi Resdung dengan Asmak Herbs

𝘕𝘢𝘬 𝘵𝘢𝘯𝘺𝘢,𝘬𝘢𝘵 𝘴𝘪𝘯𝘪 𝘳𝘢𝘮𝘢𝘪 𝘵𝘢𝘬 𝘺𝘢𝘯𝘨 𝘢𝘥𝘢 𝘮𝘢𝘴𝘢𝘭𝘢𝘩 𝘳𝘦𝘴𝘥𝘶𝘯𝘨? 

Dulu saya seorang penghidap resdung yang agak kronik. Pantang silap makan sikit mulalah hidung berair dan bersin tak henti-henti. Selain tu, muka memang akan rasa merenyam je gatal dan mulalah akan naik jerawat dan ruam-ruam dekat muka. 

Pelbagai rawatan dan segala jenis ubat saya dah cuba. Baiknya sekejap je, mungkin tak serasi dengan saya. Kadang-kadang makin teruk jerawat dan ruam yang naik di muka bercampur dengan gatal-gatal di bahagian mata dan hidung. Tuhan je yang tahu siksa yang saya hadap masa tu.

Saya tak pernah berputus asa mencari penawar resdung saya ni.
Sampai lah saya bertemu jodoh dengan Asmak Herbs. Saya makan Asmak Herbs secara konsisten, iaitu pada waktu pagi dan malam.

Alhamdulillah saya dapat lihat perubahan pada diri saya. Ruam dan gatal-gatal di muka sekarang memang dah tak ada langsung. Gembira sungguh rasanya. Bila ruam dan gatal-gatal dah kurang mudahlah untuk saya rawat masalah jerawat saya pula. 

Apa yang saya perasan, masalah jerawat saya pun makin berkurangan. Bersyukur sangat bertemu jodoh dengan Asmak Herbs. Bahan-bahan yang digunakan pun berasaskan bahan semulajadi yang memang kita sendiri tahu baik untuk kesihatan. 

Siapa yang ada masalah resdung je yang akan faham 😊

#AsmakHerbs #alahan #resdung #jerawat


Korang nak risik-risik produk Asmak? Roger sahaja cikgu, nanti cikgu akan terangkan satu persatu tentang produk Asmak ya 😉

Nak terus datang ke centre kami? Boleh waze ya 😁

Asmak Distribution Centre Teluk Intan

Anda ada  akaun Tik Tok? Jom follow kami dan dapatkan pelbagai produk Asmak di shop Cikgu Ayu Asmak ya (^_^)

0135819100 Cikgu Basariah
Atasi Resdung dengan Asmak Herbs Atasi Resdung dengan Asmak Herbs Reviewed by Teacher Basariah on Jumaat, April 21, 2023 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.