Seo Services

Minyak Habbatussauda melegakan Asma?

MINYAK HABBATUSSAUDA MELEGAKAN ASMA?

Liza seorang yang menghidap asma dan kerap ber nep setiap kali diserang asma..Sebelum ni dia menggunakan inhaler untuk melegakan asma.Kebiasaannya inhaler akan memberikannya kelegaan untuk seketika.

Setelah dia melihat banyak feedback positif dari customer dia pun tertarik nak menggunakan minyak habatusauda dan madu halia bentong.

Lepas seminggu spray menggunakan minyak habatusauda dan mengamalkan madu halia bentong ,alhamdulillah.Batuk dah semakin reda dan kebergantungan pada inhaler dah semakin kurang.

Minyak habatusauda selain boleh di spray di bawah lidah ianya juga boleh digunakan untuk sapuan luaran sekiranya demam,ekzema dan boleh digunakan sebagai face oil.

Madu halia bentung pula boleh mengurangkan batuk berkahak berpanjangan dan memberikan tenaga.Gabungan minyak habatusauda dan madu halia bentong sangat padu dan ramai customer yang memberikan feedback yang positif setelah mengamalnya.

Minyak habbatussauda dan madu  banyak khasiatnya dan juga makanan sun nah dan baik untuk kesihatan dalaman kita. 

Jadi.. tak salah kita melabor untuk kesihatan kita dan keluarga dengan mengamal makanan sunnah. Jadilah pengguna yang bijak.

#minyakhabatussauda
#maduhaliabentung



Berminat dengan produk Asmak? Jom dapatkan produk asmak dengan cikgu Ayu sekarang! 😊

Boleh whatsapp kami dengan klik link di bawah.


Nak terus datang ke centre kami? Boleh waze ya 😁

Asmak Distribution Centre Teluk Intan

Anda ada  akaun Tik Tok? Jom follow kami dan dapatkan pelbagai produk Asmak di shop Cikgu Ayu Asmak ya (^_^)



0135819100 Cikgu Basariah
Minyak Habbatussauda melegakan Asma? Minyak Habbatussauda melegakan Asma? Reviewed by Teacher Basariah on Sabtu, April 29, 2023 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.