Seo Services

Merawat Tumit Kaki Merekah

𝙏𝙐𝙈𝙄𝙏 𝙆𝘼𝙆𝙄 𝙈𝙀𝙍𝙀𝙆𝘼𝙃 𝙋𝙐𝙉 𝙀𝙇𝙊𝙆

Dulu saya selalu tengok tumit kaki mak saya yang tajam akibat kulit bahagian tumit yang agak kasar dan bergaris.Saya minta mak saya sapu minyak herba di bahagian tumit merekah.

Alhamdulilah,setelah konsisten sapu minyak herba setiap malam sebelum tidur, tumit kaki mak saya tidak merekah lagi.

Sebelum ni kemain lagi sapu losyen dan beli batu pengasah nak melembutkan tumit tapi tak jadi jugak 😅

#tumit #minyakherba #MinyakHerbaAsmak

Jom dapatkan produk asmak dengan cikgu Ayu sekarang! 😁

Boleh whatsapp kami dengan klik link di bawah.


Nak terus datang ke centre kami? Boleh waze ya 😁

Asmak Distribution Centre Teluk Intan

Anda ada  akaun Tik Tok? Jom follow kami dan dapatkan pelbagai produk Asmak di shop Cikgu Ayu Asmak ya (^_^)


0135819100 Cikgu Basariah
Merawat Tumit Kaki Merekah Merawat Tumit Kaki Merekah Reviewed by Teacher Basariah on Khamis, Ogos 17, 2023 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.