Selasa, September 20, 2011

Trial..oh..trial..

Assalamualaikum..

Apa khabar anda semua hari ni? Semoga iman anda kian bertambah..amin..

Cuti 3 hari yang lepas dimanfaatkan pulang ke kampung halaman..Razin pun dah dapat imej baru..saya dok panggil dia 'kojack' sebab dok teringat cerita omputeh zaman saya kecik-kecik dulu..hehe..

Ingat dah boleh rehat sikit la tapi nampaknya hanya dalam mimpi..Datang saja sekolah tengok fail kertas soalan percubaan pelajar menimbun-nimbun atas meja untuk disemak..huhu(menangis dalam hati ja)..


Budak-budak ni pulak pantang nampak cikgu je..mesti tanya: "Cikgu tanda dak lagi kertas kami?"..Ulang bilik guru 10 kali pon soalan tu jugak ditanyanya..Naik pening kepala cikgu..Ingat robot ka apa?

Okla..sibuk ni..nak p sambung tanda kertas plak..stress ni tapi terpaksa online sat bagi kureng sket stress...(^_^)

Jumpa lagi nanti..Wassalam..

4 ulasan:

  1. Assalamu'alaikum TB...

    jangan sampai stress itu membawa kepada migrain dan seumpamanya pula. :)

    BalasPadam
  2. hee,mase skolah dlu pon pas exm eksaited tanye cikgu da tanda kertas blum.hu3

    BalasPadam
  3. semoga berjaya menjadi seorang pendidik :)

    BalasPadam