Isnin, Januari 02, 2012

Selamat datang 2012..

Assalamualaikum..

Apa khabar kawan2 hari ni? Semoga sihat dan ceria selalu..

Tak sempat nak buat entry baru semalam..maka hari ni baru dapat terbitkan entry baru..Cikgu dah mula terasa bahang sesi persekolahan 2012 ni.. Sekarang tengah sibuk melengkapkan buku rekod dengan penuh semangat..hehe..

Tahun ni cikgu diberi mandat mengajar cuma 2 kelas peperiksaan besar..sains dan fizik untuk tingkatan 5..selebihnya 1 kelas fizik tingkatan 4 dan kelas PJPK tingkatan 3 dan 5..hehe..ada harapan untuk cuba kuruskan badanla pasni..Tapi taktau sampai bila jadual ini akan bertahan..Dengar khabarnya akan ada rombakan lagi..Apa2 pun, azam tahun baru ni nak buat betul2(bukannya tahun lepas buat main2..cuma nak lebih baik tahun ni tau..jangan nak kutuk2 lak kat belakang tu..)..nak pastikan pelajar2 cikgu lebih bersedia untuk peperiksaan sejak awal lagi..Semoga azam cikgu tahun ini tercapai..Amin..

Oklah, nak pi sambung lengkapkan buku rekod..see you all later..


Selamat memulakan sesi persekolahan pada esok hari buat para guru dan pelajar2 di negeri Kedah, Kelantan dan Terengganu dan lusa buat negeri yang tidak sewaktu dengannya..hehe..Semoga tahun ini kejayaan bersama-sama kita semua..

Wassalam..

6 ulasan:

  1. Selamat kembali ke sekolah, Cikgu. :)

    BalasPadam
  2. wah seronoklah cikgu...tapi pape pon selamat masuk tahun baru dan mengajar di tahun baru 2012..gud luck..=]

    BalasPadam
  3. selamat kembali ke sekolah cikgu.. :)

    BalasPadam
  4. Selamat kembali mengajar cikgu :)

    BalasPadam
  5. musim persekolah dah kembali...mmg cikgu ni golongan paling sibuk la kat sekolah masa gini kan...

    moga mencapai azam tu nanti :)

    BalasPadam
  6. nmpk akn sibuk cikgu disitu :)

    BalasPadam