Jumaat, Januari 06, 2012

KUTERIMA SEADANYA..

Assalamualaikum...

Apa khabar rakan2 blogger sekalian? Semoga sihat dan ceria dalam rahmat Allah...

Hari ketiga persekolahan diteruskan dengan penuh cabaran..hehe..nampak banyak muka-muka baru tahun ni..dari kalangan pelajar(sudah semestinya) dan guru-guru juga..tapi nampaknya ramai yang dah puan berbanding cik lagi..hehe..

Minggu akan menyaksikan perubahan lagi dalam jadual cikgu..Nampaknya cikgu tak ajar PJK lagi macam yang diberi sebelum ni(saja je nak bagi cikgu tambah berat badan..huhu) sebaliknya akan lebih bertungkus lumus dengan pelajar2 tingkatan 5..3 kelas sains tingkatan 5(macam tahun sudah juga..bila nak tukaq ni?hmm..), satu kelas fizik tingkatan 5 dan satu kelas fizik tingkatan 4..hmm..yang agak mencabar bagi cikgu mungkin datang dari kelas fizik tingkatan 5 sebab ni tahun pertama bawa mereka betul2 dari awal tahun(memang kira anak didik dari tahun lepas...sebelum ni dok ambil kelas orang je..) manakala tingkatan 4 pula fizik akan diajar dalam bahasa melayu pula tahun ni..erm..terkebil2 jugalah mata dan minda nak 'tune' balik dari BI ke BM..Semoga Allah mudahkan..


credits to..http://storiesbyprincess.blogspot.com/

Apa2pun, cikgu terima seadanya dan akan cuba buat yang terbaik, InsyaAllah..

6 ulasan:

  1. assalamualaikum,,good luck cikgu,, ad hikmah 2 ^_^

    BalasPadam
  2. salam....dah bpa tahun jd cikgu ni?

    BalasPadam
  3. salam.. baguih2. leh jaga razin. pai bang(kapal terbang). haha

    BalasPadam
  4. selamat mengajar semoga lebih bersemangat thn ni:)

    BalasPadam
  5. zaman makin canggih... smua nk ckap org putih belaka....

    BalasPadam
  6. selamat menjalankan tanggungjawb naa.. ^_^

    BalasPadam