Isnin, November 11, 2013

Rindunya kat blog nie!!!!!

Assalamualaikum..

Dengan berbaki lagi 4 hari nak sekolah,kaki tangan semua pon kena bergerak pantas menyiapkan tugas-tugasan sebelumm boleh berehat dan bercuti panjang..fuh!!!!Letih baq hang!!

Yang pastinya cuti kali ni dah kena potong tinggai separuh sebab terlebih baik hati mengawas SPM plak tahun ni..hahahahahaha..gelak dengan penuh gumbira..

Ok,ni nak eksyen sket dengan hangpa..sapa berminat kontek2 na..klu nak gedik2 kut len,maafla i tak layan..hihi




Wassalam

13 ulasan:

  1. Assallam...selamat bercuti anak2 dan cekgu2...

    BalasPadam
  2. sornoknya dah nak cuti. Bleh la bawak anak gi jenjalan kan? Nanti waktu cuti, selalu2 la hapdet blog hokey cikgu.

    BalasPadam
  3. cuti bg anak2..bermakna jalan2..shoping2...

    BalasPadam
    Balasan
    1. anak sulung dh pandai jawab..tunggu mama dpt gaji baru leh jalan2..hehe

      Padam
  4. Balasan
    1. leh baca kat sini :

      http://teacherbasariah.blogspot.com/2013/10/kasturi-emas.html

      Padam
  5. dapat elaunkan klu jadi pengawas SPM...ok lah tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. alhamdulillah..ada la sikit..rezeki anak2..hehe

      Padam