Isnin, Disember 23, 2013

Cuti hujung tahun 2013???

Assalamualaikum..

Tahun 2013 sudah hampir ke penghujungnya.

Ramai yang sibuk update gambar percutian masing2..saya?hmm..biasa2 saja..sekadar berulang alik ke rumah ibu dan bapa utk memenuhi tanggaunjawab sbg anak..bukan selalu boleh meluangkan masa yang lama di kampung halaman. Yer tak?

Berada di kampung sibuk dengan rutin sbg anak, ibu dan isteri..sedar2 hari berlalu dengan pantasnya..tgk2 minggu depan dah buka sekolah..Minda dan fizikal umpama belum bersedia pula..

Ok rileks..tarik nafas..hembus..apa2pun, hidup mesti diteruskan..kan?kan?

Kesian pulak dak kecik ni nak kena tinggal..sepanjang cuti ni berkepit celah ketiak je dia..huhu..sob..sob..


 Tak lama lagi, Razin pun akan melangkah ke Pasti..Pasti cemerlang..Pasti kan gemilang..gemilang..hehe...

Wassalam..



2 ulasan:

  1. Assalamualaikum my dear..;)

    Bila dah lama bercuti..mmg terasa beratttt je di hati bila ingatkan dah nak buka sekolah..aura dan mood kena bajai dulu nih..InsyaAllah..semangat itu datang;)

    BalasPadam
  2. Nama pasti tu pasti cemerlang ke? Pasti boleh!

    BalasPadam