Khamis, Disember 18, 2014

Penangan

Assalamualaikum

Dengan berbaki kurang lebih 2 minggu cuti, baru sempat menjenguk kembali blog terchenta ini..ahaks!

Tu yang dikatakan PENANGAN CUTI!

Actually kan (poyo), masa awal cuti hari tu kami sekeluarga sibuk pindah rumah. Alhamdulillah selesai dalam minggu kedua cuti.

Pastu barulah pulang ke kampung bertemu ibu ayah yang dirindui..Makanya, blog ini 'tersepi' sementara..(^______^) Mesti korang rindu kan? (Perasan!)

Petang tadi baru selesai urusan penyerahan rumah (bagi sewa je) kepada penyewa baru utk rumah kami di Sungai Petani..Nak buat macamana kan, dah tak dapat pindah..bagi je la orang sewa..dapat juga rumah tu berbakti..hehe...sedih sebenarnya (T T)

Korang yang ada anak dah setelkan persediaan persekolah? Baik setel awai2 tau..Sekoalh dah nak mula..Utk penjawat awam, selesaikan sebelum wang gaji kalian habis ke lain..hihi..nasihat ikhlas ni..yelah kan, gaji bulan ni masuk awal..

Oklah, apa saya mengarut ni ye? Penangan cuti lama katakan..Jangan jeles tau..Cikgu ni nama ja banyak cuti tapi banyak juga urusan yang perlu selesai masa cuti ni termasuk merancang utk tahun depan pula.



Wassalam.

2 ulasan:

  1. cuti pun macam tak cuti ye cikgu :-)

    BalasPadam
  2. gambar tu klu perancangan tahun depan ke?moga tercapai hajat!leh kirim doa!

    BalasPadam