Sabtu, Oktober 17, 2015

Minyak asma/lelah mujarab..in shaa Allah

Assalamualaikum

Lama tak update blog ini..sibuk dgn urusan di sekolah dalam masa yg sama menguruskan beberapa cabang perniagaan yang menambah baik nilai hidup sendiri dan insan lain..in shaa Allah..

Hari ini saya nak kongsikan satu produk daripada supplier ubat resdung herba mujarab saya.. produk ini mendapat maklum balas yang positif daripada para pelanggan saya setakat ini..syukur alhamdulillah..semoga dapat membantu anda yang lain di luar sana (^_^)

Kisah benar~

Saya ingin kongsikan cerita semasa anak saya berumur 2 tahun mengalami batuk dan lelah yang kuat sehingga terpaksa sedut dengan mesin Nebulizer seminggu sekali di hospital.

Doktor membuat rawatan sedut lendir, nebulizer, ubat-ubatan dan lain-lain. Selepas itu, kesihatannya alhamdulillah sihat. Namun, bila umurnya 3 tahun lebih, anak saya diserang batuk dan seterusnya muntah beberapa kali. Bila di bawa ke klinik, doktor beritahu ianya lendir dan batuk biasa.

Doktor terus-menerus memberikan nebulizer kerana katanya bahaya bila semput. Oksigen boleh terhenti ke otak. Dari saat itu baru saya sedar yang anak saya ada semput.

Kebetulan pada hari saya bawa anak saya untuk sedut di hospital, ada seorang nurse simpati sangat melihat anak saya. Dia pun ceritakan pengalaman anak dia pun pernah mengalami situasi yang sama.

Dia suruh saya cuba ubat kampung. Dia hadiahkan pada saya satu botol minyak kampung tradisional, mana tahu minyak ini sesuai dengan anak awak, katanya. Sebab sebelum ini anak dia pun pakai minyak ini. Alhamdulillah dah tak semput lagi.

Tanpa fikir panjang sebab terlalu risau dengan kesihatan anak saya. Saya ambil dan ucapkan ribuan terima kasih kepada Nurse itu.

Dipendekkan cerita dalam masa seminggu secara istiqamah saya pakai pada anak saya, setiap kali lepas mandi. Pakai di dada, leher, tengkok, belakang dan tapak kaki. Alhamdulillah lelah anak saya semakin berkurang.

Dari seminggu sekali anak saya datang lelah, kini beransur ke sebulan sekali dan kini Alhamdulillah sudah semakin pulih sepenuhnya, dan tak perlu lagi ke hospital untuk sedut gas dengan mesin Nebulizer. Syukur sangat-sangat kepada Allah kerana minyak ini sesuai dengan anak saya.

Jika anak-anak kita batuk, sapu saja minyak akar kayu ini di atas tengkuk. Insya Allah baik… Semuanya dengan izin Allah samada minyak ini sesuai atau tidak dengan anak-anak kita.

Alhamdulillah anak saya sudah baik sepenuhnya dari batuk dan lelah (asma) yang teruk. Yang penting kita sebagai ibu bapa jangan putus berusaha berdoa dan ikhtiar untuk pastikan anak-anak kita sihat sejahtera.

Masa anak pertama saya kena lelah dulu memang tak sanggup nak tengok, muntah-muntah hinggakan terpaksa letak mangkuk di tempat tidurnya.

Apa-pun saya nak ucapkan jutaan terima kasih Nurse itu sebab kenalkan saya minyak tradisional ini. Sekarang minyak ini wajib ada dalam rumah saya. paling tidak pun 10 botol utk semua anak-anak. Kerana minyak ini sesuai untuk bayi baru lahir hingga ke peringkat dewasa.

P/S: Minyak Akar Kayu Lelah Atau Asma Ini Dijamin Halal Dan Selamat. Kerana Ianya Diproses Oleh Seorang Pakcik Di Kampung Yang Sentiasa Mengamalkan Perubatan Tradisional Asli.

Jika berminat untuk dapatkan minyak ini..boleh hubungi saya melalui whatapss 0135819100


1 ulasan:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    BalasPadam