Seo Services

Contest artikel Minyak Herba Asmak

Assalamualaikum

~Aku dan MHAM~

Lumrah ada anak kecik, batuk dan selsema setiap bulan memang berpisah tiada. Masa Razin kecik, boleh dikatakan setiap bulan aku ke klinik untuk amik ubat demam dan selsema dia.

Perkara yang sama berulang semasa Rafif kecik tapi syukur Rafif antibodi kuat sikit, jarang sikitla dia ke klinik jika dibandingkan dengan abangnya Razin.

Perkenalan aku dengan Minyak Herba Asma bermula semasa aku mengandungkan Nurin. Lumrah ibu mengandung, tambah bila perut dah memboyot mula rasa nak mengah dan penat. Nak pulak masa tu, anak-anak pakat tak sihat. Tup-tup Cikgu NorFazilah Abd Mohd, sekarang CEO dan founder Syarikat Minyak Herba Asma Mujarab Sdn Bhd kenalkan dengan minyak ni. Guna dan rasa serasi sangat.

Dengan hanya sapu minyak istimewa ni di dada, belakang dada, labu betis dan tapak kaki, tidur malam ketiga-tiga anakku itu nyenyak sekali. Tiada lagi bunyi dengkur, batuk mahupun semput menyerang di tengah-tengah malam. Kalau nampak hidung salah mereka berair cepat-cepat cari minyak ni dan sapu sekitar hidung, lubang hidung sampai ke ubun-ubun. Alhamdulillah cepat baik selsema tanpa perlu telan ubat.

Disebabkan keunikan minyak ni, aku terus amik keputusan untuk jadi agen..ye la..sembuh batuk dan selsema malahan semput hanya dengan sapuan je ok! Best ke bestest?

Sekarang ni dah hampir setahunla aku juai dan guna minyak ni untuk  aku sekeluarga. Masa bersalinkan Nurin pon, minyak ni la yang jadi minyak telon..alhamdulillah tak kembung perut dan sembelit..syukur kepada Allah.

Minyak Herba Asmak dihasilkan secara teknologi nano dan melalui fasa RnD untuk hasil yang lebih berkesan dan cemerlang. SANGAT MESRA KULIT, TIDAK BERMINYAK, TIDAK MELEKIT DAN CEPAT MERESAP! Bukan ratusan, malahan ribuan testimoni telah diterima tau.

Kalau dulu kita berbangga menggunakan minyak Cap Kapak, sekarang bertukarlah kepada MINYAK HERBA ASMAK yang lebih baik, berkesan dan alami..sesuai untuk seluruh keluarga..



#mhamers
#minyakHerbaAsmak
#contestArtikelMinyakHerbaAsmak

Contest artikel Minyak Herba Asmak Contest artikel Minyak Herba Asmak Reviewed by Teacher Basariah on Selasa, November 08, 2016 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.