Rabu, Jun 14, 2017

Puasa lebih aman tanpa batuk

Assalamualaikum

Bayangkan kita batuk dan selesema di bulan puasa.Nak makan ubat tak boleh.
Ni la salah satu kelebihan Minyak Herba Asmak.Sapu-sapu je kat leher,dada,tengkuk dan belakang,dan hidung.Insyaallah dapat membantu melegakan batuk dan selesema.Untuk yang ada semput pun boleh cuba ikhtiar dengan Minyak Herba Asmak.Tersohor dah di seluruh Malaysia.Bukan nak kata lah kan.Nanti tak kata,bilang hakak tak payung pulak.😄

#MinyakHerbaAsmak

Produk Wajib Setiap Keluarga

Whatapps ke no ni ye untuk order: 013-5819100 (cikgu basariah)

Stokis MHAMSB TELUK INTAN, SD05701 CIKGU BASARIAH (013-5819100)




Tiada ulasan:

Catat Ulasan