Jumaat, Jun 09, 2017

Skrub Muka Paling Best!

Assalamualaikum

Kulit Berminyak Macam Orang Minyak Dan Penuh Kotoran Pada Wajah.

Hari-hari Wani tengok cermin muka tak cantik, tak flawless macam artis pun.Banyak produk kulit dah Wani cuba tetap sama tiada perubahan.

Sampaikan suami tegur,
“Yang, Abang tengok kamu ni dah macam orang mati laki, kenapa teruk sangat muka tu. Rasanya banyak dah produk kamu pakai, sama je abang tengok tiada perubahan”

Hmm.. Sedih bila suami tegur, teringat lagu P. Ramlee ‘beginilah nasib diriku yang malang, oh.. tuhan’.

Petang keesokan harinya, suami Wani pulang dari kerja membawa satu beg plastik. Wani bertanya kepadanya,
“Apa ni bang?”

Suami Wani menjawab,
“Cuba buka tadi abang beli dengan rakan sepejabat abang katanya bagus untuk kulit, abang kesian tengok kamu tu”

Wani buka dan terkejut, wahh.. Sabun Skrub Kopi Plus.

Keesokan harinya Wani mencuba Sabun Skrub Kopi Plus. Pagi itu sebelum suami pergi kerja suami senyum sampai ke telinga.

Hebat penangan Sabun Skrup Kopi Plus ni.

Wani sudah anda bila lagi.

Dapatkan sekarang!

Harga seketul sabun skrub RM50.00

Whatsapp ke:
013-5819100 (cikgu basariah)

#SabunSkrubKopiPlus






Tiada ulasan:

Catat Ulasan