Seo Services

Ingin rawatan rambut murah dan dari bahan alami? Ini solusinya!

Assalamualaikum

Tak Perlu Berbelanja Mahal Jika Inginkan Rambut Lembut Dan Bersinar

Tahukah anda bahan kimia yang digunakan dalam produk penjagaan rambut yang kita sendiri tidak tahu kesan sampingan yang akan terjadi?

Midazolidinyl Urea dan Diazolidinyl Urea
Digunakan untuk bahan pengawet selepas parabens . Bahan utamanya adalah formaldehid, yang dikenali untuk mengawetkan mayat, dan sangat berbahaya bagi kesihatan manusia. Boleh menyebabkan radang kulit, luka bakar, keradangan, dan pengeluaran air mata.

Methyl dan Propyl dan Butyl daan Ethyl Paraben
Digunakan sebagai melambatkan pertumbuhan bakteria dan untuk memanjangkan tarikh luput produk.
Kesan yang mungkin berlaku adalah menyebabkan alahan dan ruam kulit.

Stearalkonium Chloride
Stearalkonium klorida biasanya digunakan oleh industri pembuatan kain sebagai pelembut kain. Namun, kimia ini juga terkandung dalam kondisioner dan krim rambut. Kesannya boleh menyebabkan alahan.


Sodium Lauryl Sulfate (SLS)
Bahan sintetik ini biasanya digunakan pada produk syampu untuk membersihkan dan mengeluarkan banyak buih. Kesan kegunaan bahan ini adalah iritasi pada mata, ruam kulit, rambut gugur, kelemumur pada kulit kepala dan alahan.

Syynthetic Fragrances
Bahan kimia berbahaya boleh diserap dalam aliran darah melalui kulit. Bahan kimia ini boleh mengakibatkan kesan sampingan seperti sakit kepala, pusing, ruam, hiper – *pigmentasi, batuk, muntah dan iritasi kulit.


Pilihlah kepada pengunaan produk semula jadi yang tidak menggunakan bahan kimia berbahaya seperti di atas.
Shampoo Bunya Raya menggunakan bahan semula jadi tanpa bahan kimia terlarang.

Bunga Raya  - Merawat rambut yang keguguran dan kulit kepala yang gatal juga melebatkan rambut, menghitamkan rambut, dan melembutkan rambut

Coconut Oil - Melindungi Rambut dari Kerosakan Akibat Sinar Matahari, Menyuburkan Rambut, Sebagai Kondisioner, Mengurangkan kelemumur , Mengatasi Rambut Bercabang,  Menyehatkan Kulit Kepala, memberi Protein pada Rambut, Melembapkan Rambut, Melembutkan Rambut, dan Mencegah Uban

Babassu Oil - Menyegarkan kulit kepala

Tea Tree Oil - Melembapkan kulit kepala dan mengurangkan kelemumur dan rambut gugur

Jojoba Oil     - Mengurangkan masalah rambut kusut dan gugur, membuat rambut lebih lembut dan bersinar , dan mengelakkan rambut bercabang.

Acerola - Menguatkan rambut hingga ke akar, menggurangkan masalah rambut gugur dan berpontensi memberi vitamin pada rambut untuk kekal sihat.


Jangan terlambat untuk bertukar kepada produk semula jadi.

Hubungi kami

013-5819100
013-5819100
013-5819100

#SyampooBungaRaya


Ingin rawatan rambut murah dan dari bahan alami? Ini solusinya! Ingin rawatan rambut murah dan dari bahan alami? Ini solusinya! Reviewed by Teacher Basariah on Jumaat, Julai 21, 2017 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.