Seo Services

Kisah Minyak 3 beradik

Assalamualaikum

Dulu ku seorang diri. Menabur bakti kepada semua lapisan umur manusia.
Jerih perihku menarik perhatian pengusaha sehingga tercetus idea memberikan aku abang dan adik.

Kini kami bertiga.
Kami lebih kuat dan lebih mampu berada di banyak tempat dalam satu -satu masa.

Adik lebih digemari ibu dan wanita.
Senang diselit-selit kata mereka.
Di dalam tas tangan lokasi biasa.
Mudah dicapai dan dibawa ke mana-mana.

Abang digemari para bapa.
Bertubuh sado dan mudah dicapai.
Siap berlubang tak perlu ditebuk.
Susah dan senang sentiasa bersama.

Aku?
Kegemaran seisi kelurga
Bertubuh sederhana disukai semua
Menjadi  idaman setiap pengguna

Nak yang mana?

Pengurus kami Cikgu Basariah
0135819100 talian perhubungannya
Ingin segera WHATAPPS sahaja
Akan dibalas pada bila-bila masa

Jom dapatkan kami!

Adik,aku dan abang bergambar bersama. Dalam gambar ni aku malu, bersembunyi dalam kotak

Ini pula gambar aku diapit adik dan abang. Puas cikgu Basariah memujukku keluar dari kotak. Akhirnya aku akur. Abang pula masih malu masa ini.

Ni rupa abang jika tudungnya dibuka. Badan abang paling kemas dan sado berbanding kami semua. Abang memang lebih ekslusif. Yela..diakan abang (^_^)

Kisah Minyak 3 beradik Kisah Minyak 3 beradik Reviewed by Teacher Basariah on Ahad, November 26, 2017 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.