Masalah ruam pada bayi?

Assalamualaikum

Anak ada ruam kat celah peha,celah lengan, tengkuk dan tubuh?

Bila main dan berpeluh,lagi lah bertambah tambah merah dan gatal.

Bila lambat sikit tukar lampin dan pampers, cepat je jadi merah merah melecet kat area poo poo tu.

Nak cuba tak guna tanah liat putih kaolin. Diambil dari lapisan ketiga tanah liat.Molekul tanah liat ni lebih halus dan memudahkan penyerapan khasiat dia jauh ke dasar kulit.
Membaiki sel sel radang kulit secara alami.

Warna dia pula putih kekuningan.Bukan warna kuning coklat seperti tanah liat biasa.Tekstur memang macam bedak sejuk Mak Ton.

Nak cuba yang kecil?Ada saja nih.Dengan izinNYA bantu mengurangkan masalah kulit terutama ruam yang selalu bayi alami.

Bebas dari bahan yang engak engak ya ibu ibu.
Insyaallah selamat.

50g rm24
150g rm38 PERCUMA towel muka gebu gebas





Hubungi 0135819100 Cikgu Basariah untuk maklumat lanjut.


Ulasan