Selasa, Februari 20, 2018

Awas! Sinki durjana 😠😠😠😠

Assalamualaikum

Nak share sikit ni.

Rumah cikgu guna sinki jenis sangkut ni.


Bahaya betoi. Baru ni jatuh nyaris tertimpa kaki cikgu. Mujur anak cikgu tiada dengan cikgu masa tu.

Dulu kat bilik air anak cikgu pon dah pernah jatuh pecah sinki ni. Masa tu anak cikgu tengah mandi. Luka juga lah. Mujur tak teruk.

Cikgu pernah dengar kes ada yang cedera teruk disebabkan sinki macam ni.

Hati-hati tau!

Sebolehnya para pemaju tak pasang sinki macam ni di rumah binaan mereka. Sangat berbahaya dan tidak selamat.

Kongsikan kepada sanak saudara dan kenalan anda yang di rumh mereka menggunakan sinki jenis ini.

Beringat sebelum kena.

Kongsikan

0 ulasan:

Catat Ulasan