Seo Services

Jom kenali Asmak By Mhamsb

Assalamualaikum

Pernah dengar produk Asmak?

Asmak glamer dengan minyak herba asmak tapi ramai yang tak tahu kami juga keluarkan aneka produk lain untuk kegunaan seisi keluarga.

Produk kegunaan luaran, kami ada minyak herba asmak (mham). MHAM yang ni paling glamer sebab dia membantu melegakan masalah batuk, selesema, penat, asma, resdung dll hanya memalui sapuan luaran sahaja. Kita juga ada bedak asmak yang sesuai untuk pelbagai masalah kulit termasuk ekzema dan psoriasis. Selain itu, untuk masalah lenguh-lenguh sendi terutama lutut, kita ada fresh n cool yang sejuk, menyegarkan dan berbau wangi. Best giler!

Kami juga keluarkan produk suplemen kesihatan macam jus asmak gold, ni campuran aneka herba, lemon dan ada stevia lagi. Tanpa gula tau. Rasanya sedap. Sesuai untuk 3 tahun ke atas. Berkesan meningkatkan imuniti badan, menghilangkan sakit tekak, batuk, masalah tonsil serta membantu mengurangkan serangan asma. Selain tu ada juga madu asli dan madu halia bentong. Madu halia hentong Asmak ni istimewa sebab kita boleh kunyah-kunyah halia dia. Best sangat. Pastu kita ada Asmak Queen, jamu moden dalam bentuk tablet berperisa coklat. Memang best. Sehari kunyah dua biji je dah mampun berikan tenaga dan membantu kesihatan dalaman wanita. Sesuai untuk ibu menyusu juga kerana dapat membantu membanyakkan susu.

Untuk kecantikan luaran, kami ada set penjagaan wajah Kaisa dan sabun skrub kopi plus. Masing-masing berasaskan habbatussauda. Sangat menyegarkan wajah dan tidak menjadikan kulit nipis. Kaisa dan sabun skrub mampu mengembalikan kecantikan asli wanita. Untuk wanita yang mementingkan produk penjagaan wajah yang selamat dan suci, kaisa dan sabun skrub kopilah jawapannya.

Untuk penjagaan rambut pula, kami ada shampoo bunga raya plus, sevenis hair oil dan hair moisturizer with serum. Ketiga-tiga produk ni mendapat permintaan tinggi setiap bulan. Katakan tidak kepada rambut gugur, rosak dan beruban 😊

Yang terakhir, produk penjagaan bayi iaitu Asmak Baby Care. Dalam set ni ada mandian bayi, losyen bayi, bedak bayi tanpa talkum, sevenis hair oil dan essential oil. Semuanya berasaskan bahan alami sangat lembut kepada kulit baby. Sesuai untuk bayi ekzema juga. Ingat penjagaan bayi yang selamat, ingat ABC.

Aneka produk Asmak untuk pelbagai kegunaan

TAK KENAL, MAKA TAK CINTA.
Jom sertai kami menjana pendapatan bersama Asmak By Mhamsb 😘

Promosi menjadi agen dengan modal rm100 tamat pada 15 Ogos 2018. Rebut peluang ni segera.


Klik http://AgenAsmak4u057.wasap.my untuk maklumat lanjut.

0135819100 Cikgu Basariah
Jom kenali Asmak By Mhamsb Jom kenali Asmak By Mhamsb Reviewed by Teacher Basariah on Selasa, Ogos 07, 2018 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.