Jerebu, bahana buat penghidap resdung

Assalamualaikum

Apa khabar hari ni?

Alhamdulillah jerebu kat tempat cikgu dah berkurang. Pelajar pon dah kembali ke sekolah macam biasa.

Hangpa tau dak?

8 dari 10 orang ada resdung. Dan sebahagian mereka tak sedar.

Fakta lain, ada orang ingat dia selesema sepanjang tahun.

Simptom dan gejala setiap orang tak sama.

Tapi solusi untuk resdung adalah sama.

Anda  penghidap resdung?

Cikgu tak malu nak mengaku yang cikgu memang penghidap resdung dari kecik. Kalau cikgu silap makan je, cikgu mulalah bersinla, selesemalah. Paling tak tahan bila gatai. Habislah merenyam satu badan.

La ni, syukur sangat ada Asmak Herbs keluaran Mhamsb ni. Silap makan je, terus telan dua bijik. Dengan izin Allah, selesai masalah.

Ni musim jerebu ni, badan dan muka mulalah gatal. Alahan asap jerebulah tu. Maka, marilah telan Asmak Herbs dan banyakkan minum air masak.

Semoga kita semua kekal cergas dan sihat walau dalam keadaan jerebu melanda 😊

Telan dua biji sahaja kapsul Asmak Herbs ni apabila simptom resdung datang. Dah sembuh tu, makan bila perlu saja. Mudah kan? 😘


0135819100 Cikgu Basariah
Jerebu, bahana buat penghidap resdung Jerebu, bahana buat penghidap resdung Reviewed by Teacher Basariah on Khamis, September 19, 2019 Rating: 5

Tiada ulasan:

Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.