Seo Services

Kini ku temui penawarnya ❤️

ALAHAN DAN GATAL - GATAL KULIT HILANG!


Hampir setahun anak saya ada masalah alahan (kulit) pada beberapa jenis makanan.
Contohnya ayam, telur,daging dan beberapa jenis ikan.

Setiap bulan saya akan membeli krim merah jambu di farmasi.
Sembuh tu memang sembuh tapi tak lama.
Bila salah makan, alahan tu datang semula hinggakan anak saya malu untuk berkawan. 😔

Macam-macam cara saya ikhtiar selain krim, daun-daun ubat dan bedak sejuk biasa tapi masih sama. Dua bulan lepas, sejak saya mula mencuba Bedak Callovera Asmak setiap hari, alahan pada kulit anak saya mula hilang. 😄

Sekarang, dia dah boleh makan semua jenis makanan tanpa perlu berpantang seperti sebelum ni.
Alhamdulillah... 😊

Kredit : Ainie Zakaria

#anaksihatibuceria
#bedakcalloverabyasmak

#atasisemuajenismasalahkulit

0135819100 Cikgu Basariah
Kini ku temui penawarnya ❤️ Kini ku temui penawarnya ❤️ Reviewed by Teacher Basariah on Khamis, September 12, 2019 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.