Seo Services

Kisah The Spartans

KAMI TAK RAMAI TAPI KAMI ADA

Ha, ni lah dia wajah-wajah team kesayangan cikgu. Ada yang masuk ada yang tak nak masuk dalam gambar. Suka jadi belakang tabir katanya. Hihihi.

Cikgu cukup 'respect' dekat depa semua ni. Majoriti bekerja tapi dapat gunakan masa dengan baik sekali. Macam Munira Muhamad, ni seorang jururawat yang sangat komited.  Azuwa Shaari pon seorang guru yang komited dengan tugas hakiki dan sangat setia dengan Asmak. Jatuh cinta pertama kali selepas guna dan terus jadi agen. Dari agen, sekarang konsisten restok dengan title Superagen. Walau masih bekerja, tapi setiap bulan dapat buat jualan 3 ke 4 angka secara konsisten. Hebat kan? Tahniah my team #TheSpartans! ❤️

Ada juga ahli team kami surirumah sepenuh masa macam Nadia Shukri Nurul Nadia, Madihah Alhusainy, Anis Mira, Ainie Zakaria yang memang aktif dengan Asmak ni. Seronok dengar cerita dah boleh dapat gaji bulan-bulan macam orang bekerja juga. Duit jualan Asmak dapat bantu suami dan beli barang-barang yang diperlukan. Yang penting, fokus dan konsisten. Tahniah 'supermom' semua!

Dulu hangpa mesti perasan #Asmak4u057 kan? The Spartans ni adalah jenama baru team kami. Semoga nama baru ni dapat bakar semangat kami lebih lagi. Nama ni diilhamkan oleh salah seorang ahli team juga iaitu Nor Liyana Norli seorang guru cantik yang setia dengan Asmak dari awal cikgu jual produk ni. Antara perintis team kami ni lah. 


The Spartans ni pejuang yang tak cintakan dunia semata-mata. Rela bersusah payah demi mencapai impian. Doakan ikatan kami terus utuh bukan samata-mata kerana bisnes namun kerana Allah.



0135819100 Cikgu Basariah
Kisah The Spartans Kisah The Spartans Reviewed by Teacher Basariah on Khamis, Oktober 24, 2019 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.