Seo Services

Asmak Baby Oil Melegakan Kembung Perut!!!

Asmak Baby Oil Melegakan Kembung Perut!!! Baby saya reyau ja setiap masa. Tak taw nak buat apa dah. Bagi susu pon dah tak nak. Check pamper dia kot-kot penuh atau popooo, tapi tak ada pulak..... Puas saya bergilir-gilir dengan suami bawa ke sana sini, tapi teriak dia makin kuat. Mujurlah hari itu, emak ada dirumah. Mak pon suruh saya urut perut kembung atau tak. Kebetulan pulak, di rumah memang ada spare Asmak Baby Oil yang mana saya terbeli sebelum melahirkan anak. Selepas beberapa minit mengurut di bahagian ari-ari dan kaki, anak saya terus mengeluarkan bunyi yang amat kuat dan bau yang sangat busuk. Rupanya-rupanya anak saya melepaskan satu boom kentut dan baunya sangat busuk. Saya dan suami tergelak dengan kelaku budak kuat nagis tadi. Hati pun dah mula lega dan tetiba teringat nak call kak pengedar Asmak Baby Oil. Puas kami bercerita rupanya Asmak Baby Oil mengadungi MENTHOL yang membantu melegakan bayi jika alamai kembung perut. Sebelum letak telephone,saya order 2 botol lagi Asmak Baby Oil pada kak pengedar. Bulan ini, ada promosi dapat 1 pouch susu potonguler jika pembelian rm70 keatas. Wowww.. happynya beli produk anak dapat hadiah untuk mak budak.. Ni no kak pengedar tersebut. Kot2 la nak cuba sample Asmak Baby Oil.
0135819100 Cikgu Basariah
Asmak Baby Oil Melegakan Kembung Perut!!! Asmak Baby Oil Melegakan Kembung Perut!!! Reviewed by Teacher Basariah on Selasa, September 29, 2020 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.