Seo Services

RESDUNG KAHAK DAH TAK MUNCUL. .

RESDUNG KAHAK DAH TAK MUNCUL. . Memang keturunan family saya ni ada resdung. Kat rumah tu pagi-pagi memang meriah la bunyi “sok sek sok sek”. Dengan bersin nya. Bersahut-sahut. Saya ni kalau dah bersin tu pakej sekali kahak dan hingus tak payah nak cakap. Hari-hari ada. Masa sakit lagi lah teruk melarat-larat. Sampai merah-merah muka. . Kitorang memang dah banyak cuba macam-macam cara untuk hilangkan resdung ni tapi susahnya lahai nak hilang. Tak serasi mungkin. Tak semua ubat tu sesuai dengan kita kan. Lagipun saya ni memang jenis liat nak makan ubat. . Tapi, sejak setahun yang lalu, masalah resdung,selsema dan kahak saya ni alhamdulillah nampaknya berkurang. Ia bermula sejak ayah saya suruh saya amalkan sapu minyak herba asmak di hidung dan sekitar leher dan dada sebelum tidur. Alhamdulillah, bersin pagi-pagi tu memang berkurang. Pernafasan semasa tidur tu pun rasa lancar dan tenang. . Sekarang dah lebih kurang setahun saya jadi pengguna setia minyak herba asmak ni. Rasanya memang taknak tukar lain dah. Bersin pagi-pagi pun dah tak ada dengar. Sekarang saya cuma sapu 2 hari sekali je sebelum tidur. Serasi betul dah mcam best friend. Kemana-mana pergi memang akan bawa. Tiba-tiba kalau luka ke boleh guna juga. Cepat je luka kering. Memang terbaik minyak herba asmak ni. Serba guna! Terima kasih Minyak Herba Asmak 😁💞
0135819100 Cikgu Basariah
RESDUNG KAHAK DAH TAK MUNCUL. . RESDUNG KAHAK DAH TAK MUNCUL. . Reviewed by Teacher Basariah on Isnin, September 28, 2020 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.