Seo Services

SENGGUGUT

SENGGUGUT 
.
Saya jenis yang kalau kena senggugut tu sakitnya tak boleh bawak bincang. Sampai ke pinggang rasa sakitnya. Biasa saya akan jerang air panas, letak dalam botol dan balut botol tersebut dengan tuala nipis.  Lepastu saya tuamkan letak di bahagian perut dan pinggang. Kemudian saya akan sapu minyak angin. Memang tak hilang pun sakitnya tapi sekurangnya rasa selesa.
.
Tapi saya nak share dengan kawan-kawan semua ni. Teruja betul dengan Minyak Herba Asmak. 😍😍 Pernah dengar tak ? Kenapalah saya tak ditemukan lebih awal dengan Minyak Herba Asmak ni. 
.
Kisahnya sebab minyak angin yang saya selalu guna habis. Kawan serumah yang kasi Minyak Herba Asmak dan dia suruh sapu diperut. Mula-mula was-was tapi sebab dah sakit sangat saya ambil je dan sapu. Alhamdulillah dapat saya lelapkan mata dan hanya sejam saya lelap, selepas bangun dari tidur sakit perut saya hilang 100%. Padahal sebelum saya lelapkan mata perut saya sakit yang teramat sangat.
.
Menurut kawan serumah saya, Minyak Herba Asmak ni memang bagus, selain dari senggugut tu saya boleh juga gunakan untuk batuk dan selesema, sakit kepala, luka-luka kecil dan bermacam lagi lah. 
Dah tentulah saya bertindak bijak ya 🤣. Terus saya order 2 botol. Satu untuk simpan dirumah dan satu lagi untuk saya bawak kemana-mana. Simpan dalam handbag je. Terima kasih Minyak Herba Asmak kerana memudahkan hidup saya. 







0135819100 Cikgu Basariah
SENGGUGUT SENGGUGUT Reviewed by Teacher Basariah on Isnin, Oktober 19, 2020 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.