Seo Services

MINYAK ASMAK BAYI


Baby Dalam Pantang Guna Minyak Asmak

Masila ni kawan sekolah che ta, tak pernah terfikir pon dia akan beli #MINYAKHERBAASMAK.
 
Pada suatu hari dia whatsap che ta, 
cerita ttg bby dia.
"batuk,kahak banyak sampai tidor pon terganggu. jadi penat stress tak boleh nak buat kerja rumah anak asyik merengek kita pula pantang sendiri😭

"Ta # Minyak herba asmak ko jual tu baby boleh guna tak?? Aku ingat nak cuba la beb? Ada stok ker?

Aku nak cuba,la baby aku ni kesian dia dah berhari2 batuk aku risau,
dah la dalam pantang lagi

Hari tu jugak kawan che ta terus guna pada baby

Esok nye pagi2 
masila call?😳
Ta alhamdulillah malam tadi anak aku dapat tidor lena sangat Batuk ada kurang bunyi Lendir pon kurang..😃sampai subuh beb. Last nyusu pukul 1 pagi "Aku siap2 tukar lampin sapu la minyak asmak tu ikut teknik batuk ..

Ni pagi dia proooow
Perasan mcm ada Lendir 
Alhamdulillah mungkin kahak tu klua melalui proow dia🤲🏻🤲🏻

0135819100 Cikgu Basariah
MINYAK ASMAK BAYI MINYAK ASMAK BAYI Reviewed by Teacher Basariah on Sabtu, September 14, 2024 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.