Seo Services

Kenapa memilih untuk setia?

Assalamualaikum

Nak tahu tak,kenapa cikgu masih bertahan dengan bisnes Asmak ni dari 2015 sampai sekarang?

Teruskan membaca ye
.
.
.
.
.
.
.

Bermula dengan hanya produk minyak je, dah lebih 20 produk meliputi barangan kesihatan, kecantikan dan pemakanan di bawah jenama Asmak cikgu jual. Berani plak tu pegang stok ribu ribu. Kenapa ye? Setianya cikgu dengan Asmak ni!

Ha ini jawapannya:

1. Produk ni membantu menyelesaikan masalah yang cikgu dan keluarga sendiri hadapi. Semua produk ni kami seisi keluarga guna. Contoh Asmak Herbs, Kak Ayu sendiri makan sebab Kak Ayu juga penghidap resdung.

2. Produk berdaftar dengan KKM dan terjamin selamat, halal dan suci. Tak percaya, semak MAL KKM pada produk kami dan nilaikan.

3. Founder dan HQ sentiasa beri ilmu jualan, ilmu leadership dan ilmu dalam bisnes. Tak dibiarkan agen terkontang kanting seorang diri. Janji ko rajinla. Dah masuk kelas tu, jangan plak tak buat tugasan yang diberi.

4. Agen Asmak memang baik baik. Selamber je boleh pass customer jika sendiri tak dapat COD terutama kes customer nak produk dengan segera. Sesuai sangat tagline 'We Are Family'. Tak lokek ilmu plak tu. Sudi berkongsi walau dalam team yang lain.

5. Kalau produk tak terjual pon boleh return balik produk ke HQ (adalah Tnc dia). Jarang sangat kes ni berlaku. Lagi tak cukup stok adalah.

Dan banyak lagila. Kalau nak tau, wajibla try sendiri jadi agen Asmak ni. Eh, ada pengambilan agen tanpa modal tau sekarang ni. Nak tau, roger cikgu eh 😘

Alhamdulillah masih tersenarai sebagai Top 10 stokis seluruh Malaysia 😍


0135819100 Cikgu Basariah
Kenapa memilih untuk setia? Kenapa memilih untuk setia? Reviewed by Teacher Basariah on Sabtu, Februari 08, 2020 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.