Seo Services

Chicken Pox Tak Tinggal Kesan

 CHICKEN POX TAK TINGGAL KESAN

Jika tengok muka adik sekarang. Orang pun tak tahu adik pernah kena chicken pox. Alhamdulillah, chicken pox tu tak tinggal kesan apa-apa terutama bahagian muka.

Anak perempuan kan.. ibu-ibu mesti ada perasaan yang sama. Risau jugaklah jika kesan chicken pox tu terus kekal kat muka. Memula si abang kena dulu. Dia mengadu rasa miang la sebab chicken pox ni bila kena memang rasa gatal satu badan. Ain sapukan #bedakasmak sebab antara manfaat bedak ni merawat masalah berkaitan kulit.

Dulu, pernah ada kawan guna #bedakasmak ni untuk rawat masalah kulit dia yang gatal. Dah cuba macam-macam ubat belum ada yang sesuai. Sekali pakai #bedakasmak, terus serasi. Syukur akhirnya jumpa penawar.

So, Ain ikhtiar jugaklah guna #bedakasmak untuk anak sulung bagi tahan gatal dan hilang miang tu. Alhamdulillah, tahan lah dia daripada bergaru seluruh badan. Sepanjang seminggu cuti tu juga, Ain kerapkan suruh dia mandi dan Ain sapukan #bedakasmak. Bila kering, Ain cuci dan sapu lagi. Kaedah yang sama juga Ain buat pada si adiknya bila tengok abang pun tiada parut chicken pox. Selesai masalah 2 dalam 1 dengan #bedakasmak.

Ain kongsikan kat sini, jika ada yang mempunyai kerisauan yang sama bila rasa yakin dan perlu ikhtiar hilangkan kesan chicken pox dengan #bedakasmak ni, roger Ain yer. Cuba lah, kita nak yang terbaik dari sumber alami yang asli dan berkualiti tinggi.

Jemput baca info lanjut Ain kongsikan di bawah👇

Kredit cw:Nor Ain Adnan

0135819100 Cikgu Basariah
Chicken Pox Tak Tinggal Kesan Chicken Pox Tak Tinggal Kesan Reviewed by Teacher Basariah on Sabtu, September 05, 2020 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.