Seo Services

Uarghh. Uargh. Tangisan Si Habib

Uarghh. Uargh.

Dah lama rasanya si Habib tak melalak jangka waktu yang panjang. Semalam dalam sejarah la dia menangis non stop hampir 30 minit.

Dalam perjalanan balik dari Chepor sudah mula menampakkan tanda tanda.
Hingga saat ibu nak melelapkan mata yang kian rebah ke bumi. Kebiasaan jika abi yang pujuk dan tepuk punggung, habib pasti terlena. Tapi kali ni, jangkaan meleset. Tidak juga dia diam juga.

Buntu sudah ibu memikirkan. Lampin masih tidak penuh. Ditepuk tepuk perut. Bunyi 'pap pap'. Sah kembung ni. Baru teringat ada abi suapkan air gas dua teguk masa dalam kereta tadi. Ini puncanya.

"Bi ambikkan minyak hitam atas meja tu, ni kembung ni". Pinta ibu yang agak berat nak bangun. Maklum la, mak buyong 😂. Beberapa kali ibu sapu dan membuat sentuhan i ❤ u di perut, belakang badan, labu betis dan tapak kaki. Selang 10 minit anak soleh ibu sudah hanyut dibuai mimpi sampai la ke subuh. Alhamdulillah lena ibu malam ni.

Mana yang nak ikhtiar Minyak herba asmak boleh direct pm Nad. Kalau jauh Nad pos ke kome guna khidmat J&T. InsyaAllah pasti sampai dengan selamat.

Kredit cw: Rizmanadia

0135819100 Cikgu Basariah
Uarghh. Uargh. Tangisan Si Habib Uarghh. Uargh. Tangisan Si Habib Reviewed by Teacher Basariah on Jumaat, September 04, 2020 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.