Seo Services

EKZEMA SAYA DAH PULIH!

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Terima kasih sudi melawat blog ini ya. Para pembaca mesti dah biasa dengar bedak sejuk kan? Jika di Asmak kita ada Bedak Asmak yang dihasilkan daripada tanah liat putih 💖 Menarik, bukan? Anda boleh kaji apakah kebaikan tanah liat putih tersebut untuk kegunaan kita. Di sini saya nak kongsikan tentang maklumbalas pengguna yang mengalami ekzema setelah menggunakan Bedak Asmak. Semoga bermanfaat!






Siapa yang ada ekzema mesti faham betapa sakitnya bila kulit gatal dan luka dalam masa yang sama. Tak garu susah,nanti garu pula luka. Boleh stress jadinya.
.
Jadi saya ikhtiar dengan menggunakan Bedak Asmak dari 100% tanah liat putih campur dengan air bertapis yang tekstur yang sangat lembut.
.
Apakah kelebihan bedak Asmak ni?

✅Membantu melegakan masalah elzema,psoriasis,kurap,ruam dan kudis buta
✅Diperbuat daripada tanah liat,koalin putih dan air mineral
✅Sesuai digunakan untuk bayi sehingga dewasa
✅Kandungan selamat tanpa bahan kimia
✅Membantu menghilangkan masalah jeragat dan jerawat

Syukur Alhamdulilah,sejak amalkan Bedak Asmak ni,ekzema saya semakin lega.

MasyaAllah Alhamdulillah ekzema beliau semakin pulih asbab bedak Asmak. Jika anda mengalami masalah yang serupa, boleh lah ikhtiar dengan bedak Asmak yaa. Semoga diangkat rasa sakitnya dari anda.

Anda boleh hubungi nombor yang tertera di bawah atau tekan pautan yang disediakan untuk kami bantu selesaikan masalah anda 😇



0135819100 Rabiahtun
EKZEMA SAYA DAH PULIH! EKZEMA SAYA DAH PULIH! Reviewed by Teacher Basariah on Ahad, Ogos 07, 2022 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.