Seo Services

Luka lambat kering lah, macam mana ni?

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca.


(Ada loose item juga ya)

Pernah tak alami luka tapi luka lambat sangat kering? Saya risau juga kalau lambat kering ni sebab takut terkena jangkitan kuman. Kemudian, tadi saya ada terbaca satu feedback pengguna Minyak Herba Asmak yang menggunakan minyak tersebut untuk merawat luka.

Jom baca sama-sama apa kata beliau.

"Luka cepat kering.
Alhamdulillah. Baru repeat Minyak Herba Asmak 50ml. Saya ni paranoid sikit kalau takde Minyak herba Asmak. 
Pernah satu kejadian anak lelaki saya yang berusia 5 tahun luka dilutut. Seronok sangat balik dari tadika berlari-lari. Pakai seluar pendek pula memang agak teruk lukanya.
.
Cemas betul saya, nak dimarah benda dah jadi. Anak dah menangis-nangis. Terus saya cuci dan sapu dengan Minyak Herba Asmak. Tapi dah tinggal sikit sangat. Cukup untuk 2 kali pakai sahaja. Tapi alhamdulillah cepat kering. Walaupun order untuk botol baru tak sampai lagi, 2 kali sapuan petang dan malam tu sahaja luka dah kering.
.
Lepas kejadian itu, saya akan pastikan sentiasa ada stok Minyak Herba Asmak di rumah. Tak pernah putus. Keluarga saya dh selesa sangat dengan Minyak Herba Asmak ni. Memang serbaguna. Terima kasih mintak Herba Asmak." 😊

MasyaAllah asbab Minyak Herba Asmak luka pun cepat kering. InsyaAllah selamat untuk digunakan dan banyak manfaatnya. Blog seterusnya saya akan kongsikan manfaat-manfaat lain ya.

Hubungi kami segera untuk dapatkan Minyak Herba Asmak. 




0135819100 Cikgu Basariah
Luka lambat kering lah, macam mana ni? Luka lambat kering lah, macam mana ni? Reviewed by Teacher Basariah on Sabtu, Ogos 06, 2022 Rating: 5

Tiada ulasan:

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.