Khamis, Julai 14, 2011

sukan ooo sukan

hari ni seharian melihat budak2 buat raptai sempena hari sukan..pastu ada
penyampaian hadiah sempena pra sukan yang lepas..
paling tak sangka..pagi2 dah hujan renyai2..hujan rahmat..
dah lama rasanya bumi chenderong balai ni tak hujan...
hmm...apa2 jela...entry ni mesti akan dibaca oleh suami yang tersayang..
(abg..nnt tlgla upload gambor2 hari tu ye..takleh nak boh dalam blog ni..huhu)
okla..ni je kot untuk hari ni..
lepas ni nak rajin2 masak dan upload gambar n resepi..
kan dah beli banyak majalah masak2 cuma malas opps tak sempat
nak upload gambar je..buat dah macam2..tak caya tanya mr.hubby..hehe


comel tak gambar lebah ni?alim kan dia..hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan