Sabtu, Jun 09, 2012

"Gitat"

Assalamualaikum...

Cuti sekolah semakin ke penghujungnya..petang ni kami sekeluarga akan berangkat pulang ke Perak..Nampaknya musim 'adventure' Razin di kampung bakal berakhir..sunyila rumah wan dan tok pasni..

Sepanjang cuti ni Razin dah belajar banyak perkataan baru tapi dia masih selalu tersasul bila nak bagitau dia kena gigit nyamuk..mula2 tu tak perasan bila dia datang dan tunjuk badan dia sambil menggaru2.."mama,nyamuk gitat..."..pelik saya..tanya lagi..barulah saya faham rupa2nya gitat=gigit..maka bertungkus lumus pulalah saya dan abahnya Razin membetulkan perkataan tersebut..tapi kadang2 dia tersasul juga..

Razin pun selamat menjalani operasi memendekkan rambut sempena cuti sekolah..Rasanya macam dah jadi aktiviti wajib plak tiap kali cuti..hehe..apa2 pun jom kita layan rambut baru Razin sebelum dan selepas..hehe..


Gaya rambut lama..


Gaya terbaru sempena cuti sekolah Mei-Jun 2012

Oklah, tu je setakat 'update' musim cuti ni..

Wassalam..

2 ulasan: