Rabu, Jun 27, 2012

Pecut..jangan tak pecut..

Assalamualaikum..

Pejam celik,pejam celik dah nak masuk bulan tujuh ni..Sepatutnya silibus pun tinggal sehelai dua je lagi nak habis..Tapi masalah sedang melanda ni..Untuk subjek fizik tingkatan 5 ada lagi 2 bab nak kena cover..sains pulak lagi 3 bab..erk!!sempat ker?semput je rasa ni..

Cikgu dah mula nak menjalankan sesi pecutanla ni..target minggu ni dapat cover habis bab 3 fizik dan bab 5 sains, tup2 latihan sukanla..'rehearsal'la..mesyuarat la..huhu..tergendala lagi...Nampaknya minggu depan memang pecutan menggila ler..Ingatkan subjek cikgu jer, tanya2 subjek lain pun rupa-rupanya 2x5 je..cuma subjek2 bahasa je kot yang rileks sket sebab benda tu macam ulang2 je..huhu..risau dah tahap gaban cikgu ni..Tak sanggup nak tinggal anak2 didik terkontang kanting masa cikgu cuti bersalin nanti..

Moga-moga Allah mudahkan urusan dan cikgu dapat habiskan silibus sebelum bersalin..Kurang sket rasa bersalah tinggalkan mereka berjuang nnt..Semoga juga Allah buka luas-luas hati dan minda pelajar-pelajar ni supaya dapat serap dengan cepat dan lekat diingatan apa yang diajarkan..Amin...

Jom PECUT!!!

1 ulasan:

  1. Alah kecian murid2...kena ikut pecut sekali...heheheh

    BalasPadam