Khamis, Ogos 02, 2012

Air KATIRA

Assalamualaikum..

Perasan tak tajuk 'entry' kat atas? Hehe..Pernah dengar tak pasal air katira ni? Cikgu pun baru pertama kali dengar masa ke bazar ramadhan di Langkap minggu lepas..Masa tu tak tergerak langsung nak beli air tu..Tapi semalam, masa borak-borak dgn pembantu makmal, dia cerita tentang kesedapan air ni..makanya petang tu jugak cikgu minta mr.hubby yang baik hati tlg carikan dan beli..hehe..

cenggini la rupa air katira tu..ihsan dari blog

Erm..Rasa dia macam air bandung dengan cincau..katanya ada campuran kismis, kurma dan badam..tapi cikgu takler terasa sangat masa minum tu..mungkin dah dikurangkan 'urmph'nya sebab nak bagi harga murah..RM2.00 sebungkus..Tapi yang peliknya kaler dia hijau..Hari ni baru tau sebab pa hijau bila pembantu makmal bagitau dia ada letak perasa pandan sket..hmm..patutla..penat cikgu ngan mr.hubby fikir semalam..

OKlah, nak bersiap-siap balik rumahla..Tadi beli kuih batang buruk, kelab staf jual..malam ni bleh makan kalau ada mood..

1 ulasan:

  1. ada perasan gak air ni dijual...tahun lps x perasan pun. x penah merasa lg...nak try gak la nanti...

    BalasPadam