Isnin, Ogos 13, 2012

Susahnya nak tukar duit..

Assalamualaikum..

Mood raya sudah datang..Tup-tup masalah pulak nak tukar duit raya..ada kawan kat sekolah ni, tiap2 tahun tolong tukarkan duit tapi tak sangka plak tahun ni duit raya RM 1 dan RM 2 tak dapat..habis awal katanya..yang ada cuma RM 5 dan RM 10..RM 20 tak plak orang tanya..hehe..

Makanya cikgu dengan segera terpaksa meng'kontek' mr hubby dan menggesanya segera ke bank untuk cari tukaran duit utk RM 1 dan RM 2 tu..tak meriahla raya nnt kan..hehe..

Semua orang pun berebut-rebut nak tayang duit baru...

Hari Rabu ni cikgu akan cuba habiskan silibus fizik ni..tinggal setengah bab je lagi..INsyaAllah sempat ni..

Khamis ni dah mula cuti raya..anda yang lain macamana? Apa-apa pun semoga tahun ni lebih baik daripada tahun yang sudah..Jom tingkatkan amalan tinggal 5 malam je lagi ni..(^_^)

Wassalam..

9 ulasan:

  1. akak belum dapat lagi tapi dah book kat bank.. esok baru dapat..

    dear beraya kat alor setar ke.. ada masa boleh jumpa nanti :)

    BalasPadam
  2. Aduhai dear..
    akak ada 1 bab lagi bio nihh..sedang duk speedddddd sakannn nihh..huhuu..
    Bab2 tukar duit tu..akak serah kat hb jee..senang..:)

    BalasPadam
  3. duit RM1 dan RM2 habis bagi ja duit RM10 ka RM20(x merasa lagi duit baru ni)

    BalasPadam
  4. nanti raya nak p umah teacher la..kutip duwet raya...haha

    BalasPadam
  5. Jumaat last kerja...
    lambat rasanya!!

    BalasPadam
  6. RM2 ada ke kak? Selamat Hari Raya..

    BalasPadam
  7. betul la sangkaaan sy...mmg org pakat tukar duit baru utk raya nih...sy je x sempat nak tukar...
    ada ke rm2?

    BalasPadam
  8. Selamat Hari Raya Aidilfitri!!!!!
    Selamat bercuti dan jika pulang ke kampug hati-hati di jalanraya
    Blog aku pun cuti gak ….hehhheeh
    Tapi entri tetap ada sepanjang hari..
    Cuma tak ler blogwalking …hahahahah
    Selamat Hari Raya

    BalasPadam