Isnin, September 03, 2012

Cuti 3 hari yang memenatkan..

Assalamualaikum..

Apa khabar rakan-rakan blogger? Sihat? Mesti bersemangat kerja di pagi Isnin ini..alhamdulillah..

Cuti baru-baru ni memangla best..pagi2 jumaat dah kelam kabut masak untuk pelajar2 tersayang yang datang berhari raya..baru nak melepas lelah, petangnya pergi pula rumah terbuka kawan2 sampai 3 buah rumah..yang rasa penat sangat tu sebab melayan mat razin yang 'over excited' dapat jalan sana-sini..huhu...

Hari Sabtunya pula, pergi memenuhi jemputan kenduri kahwin jiran meja kemudian lajak ke Ipoh beraya di rumah kawan baik zaman U dlu..seronok betul mat razin..tambah2 kat rumah kawan tu banyak kucing, tak dok diamla dia..Kemudian pergi pulak 'exercise' ke AEON seksyen 18 Ipoh nun dan berhenti solat di Tesco bersebelahan..Penatnya hanya Tuhan yang tahu..Besar betul kedua2 tempat tu..huhu...

Makanya pada hari Ahad, cikgu ingat dapatlah berehat sepuas hati, namun tak juga apabila mat razin berterusan aktif dan tak habis2 membuli cikgu dan mr.hubby..sakitnya badan..dahla tiba2 dapat mesej dari GK untuk siapkan lapiran SOU Fizik dan serah esok..huhu..beserta modul lak tu..awatla suka sgt bagi keja 'last minute' ni????!!!

Sekadar gambar hiasan..

Mood pagi ni, penat..bertambah penat bila pagi2 sampai sekolah kena perah otak untuk siapkan SOU dan cari modul..aduyai..esok kena p klinik sebelah minum ayaq gula plak.tak suke!!!tak suke!!!

Wassalam...

6 ulasan:

  1. errkkk..kenapa ramai ibu mengandung tak suka ayaq gula?? :)

    nanti kongsi cerita ayaq gula tau ;p

    BalasPadam
  2. hehe\

    mat razin makin aktif noh. haha

    http://pemudattbc.blogspot.com/2012/09/ustaz-azhar-idrus-semekom.html

    BalasPadam
  3. salam cikgu...moga urusan kerja dipermudahkan dan diberikan kesihatan yang baik.

    BalasPadam
  4. kerja cikgu kan hampir 24 jam...mane ade rehat haha

    BalasPadam
  5. xpe...dpt mkn free tuh. hehe...

    BalasPadam
  6. strees sgt tu huhu.. exercise ek.. shopping letew :P

    BalasPadam