Isnin, Mei 20, 2013

PUM ke Cameron Highlands 18 Mei 2013

Assalamualaikum..

Alhammdulillah, hasil kerja keras ahli Kelab Usahawan Muda tahun 2013 ini, berjaya juga lawatan ke Cameron Highlands dijalankan..tambang ahli ditanggung sepenuhnya hasil jualan sepanjang Jan-April yang lalu..Syukur..

Cikgu juga tak melepaskan peluang bawa suami dan anak2 jalan ke sana.Ni gambar2 kami sepanjang di sana..(^_^)

Razin sangat gembira masa sampai ni
Tiga orang lelaki yang sangat disayangi..(^_^)
Semasa di taman rama-rama
Banyak sangat rama-rama..suka sangat tengok ni
Kura-kura pun ada..Tgk Razin yang kagum tu..
Abg dia kagum,adik lena..baguih betoi..(^_^)
Ni kat Taman Agro MARDI..dah nak balik dah ni
Antara guru dan pelajar yang ikut lawatan ni..muka masing-masing dah penat
Tiga orang ni ahli Usahawan tahun 2012 ynag ikut sekali lawatan
Susah betul nak boleh tangkap gambar sekeluarga ni
 
dan gambar paling cikgu suka..tengok bawah ni
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Bila lagi nak boleh datang ni?
 
Wassalam



8 ulasan:

  1. salam cikgu...bestnya jalan2 di Cameron Highlands.

    BalasPadam
  2. salam kenal...
    saya follow cikgu hehe..

    Cameron yg tak peranh jemu dikunjungi
    tp kalau public holiday atau cuti selah..ya ampun...ramainya manusia,bersesak2 kereta,jem...

    BalasPadam
  3. Kenangan xleh lupa...berenti kat tepi jalan...tengok adegan muntah2...heheheh

    BalasPadam
  4. seronok kan jalan2...hilang tensen di minda..;)

    BalasPadam
  5. Lama jugak xpegi cameron highland =)

    BalasPadam
  6. teringinnya nak ke CH.. :)

    BalasPadam