Selasa, Februari 11, 2014

Salesman..oh..salesman..

Assalamualaikum

Saya pon berniaga walaupon kerja makan gaji tapi..bila berniaga tu perlulah ada adabnya..

Kesian tu ada tapi kalau dah tegur elok, bagitau baik-baik dan tolak baik-baik pon masih keras kepala dan nak juga berkempen, mula rasa nak menyinga..

Astaghfirullah..Letih sangat hari ni..Kalau ada antara pembaca blog ni bergelar peniaga, tolong fahami bakal pelanggan anda dan hormati 'privacy' mereka..

Titik.

Wassalam


6 ulasan:

  1. Kakcik tak pandai berniaga...

    BalasPadam
    Balasan
    1. (^_^)..takpe..janji pandai membeli..hehehehe

      Padam
  2. marah cikgu. Nape? Salesman mana yg bikin cikgu panas ni.

    BalasPadam
  3. huhu..mmg panas lyd..tambah baru habis kelas time tu..(T____T)

    BalasPadam
  4. nak mengadap salesman atau promoter yg kat mall pun da letih, pe lagi yang dtg berkunjung ke rumah ni kan...

    BalasPadam
    Balasan
    1. betui tu apan..sangat menguji kesabaran..huhu

      Padam