Khamis, April 03, 2014

Flu...(T T)

Assalamualaikum

Sakit itu kifarah dosa..
Selsema melanda sejak semalam
Ditambah dengan batuk yang belum sembuh sepenuhnya sejak cuti

Kesian sang anak, juga turut terjangkit selsema si ibu
Tadi, sempat menelefon ke rumah pengasuh memaklumkan akan mengambil anak lewat sedikit
Ibu perlukan ruang utk berehat dan makan ubat

Doakan saya cepat sembuh ye kawan2..(-_-)


P/s: Sempat juga mencuba petua yang terdengar..belah bawang dan letak keliling bilik..Tapi, terpaksa juga ambil ubat. Tak sanggup nak MC apabila mengenangkan pelajar2 yang akan SPM tahun ini..(T T)

Kalau ada petua yang boleh dikongsikan, sedekahkan kepada saya di ruangan komen di bawah ye..tenkiu..barokallahufikum..

Wassalam

9 ulasan:

  1. tak menjadi ke petua bawang tu? Cikgu, semoga cepat sembuh ye.

    BalasPadam
    Balasan
    1. jadi gak tapi kena lebih byk bwang kot..mmg hitam je bawang..huhu

      Padam
  2. banyakkan minum air dan makan buah-buahan supaya badan tak dehydrate. cuba maakn madu. madu kan penawar kpd byk penyakit. teh o panas + madu, pun sedap juga :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih..stok madu habis pulak kali ni..hehe

      Padam
  3. makan madu massad+habbatul sauda, dan yakin..

    :)

    http://pemudattbc.blogspot.com/2014/04/antara-dua-darjat-tribute-kilauan-emas.html

    BalasPadam
    Balasan
    1. tunggu stok madu sampai..sibuk dok juai kat orang tgk sendiri punya dah abis..aduyai..huhu

      Padam
  4. Moga diberikanNya kesembuhan..amin

    :)
    Take care dear!

    BalasPadam