Selasa, April 15, 2014

Isu Tudung Fareeda...

Assalamualaikum

Belum selesai kekecohan kehilangan MH370 datang plak isu gempar pasal tudung Fareeda ni..hmm..donia..donia..

Tapi pada pendapat cikgu, ni asam garam orang berniaga..silap cakap sikit akan diperbesar-besarkan..Nak pulak benda tu laku dan menjadi kegilaan atau ikutan ramai..Ramaila yang cemburu..Mawar dahla cantik,kaya, dapat pula suami hensem..Kompom ramai jeles..

Tapi dah rezeki dia kan,apa nak didengkikan sangat?Tapi tula..susat nak cakap gak sebab memang perangai orang kita suka dengki mendengki..

Ada pula yang kata bukan si pemilik yang keluarkan kenyataan tapi wakil fb nyer..atau nama glamernya 'ADMIN'..hmm..entahla..

Oklah,malas nak komen panjang2..kang tak pasal2 kena saman plak..dahla blog ni suam-suam kuku je..


 P/S: Jom layan nasyid zaman dolu2..hehehe

Wassalam

5 ulasan:

  1. org kedah kata-biaq pi la kat dia...kalua rasa mahal...rasa singkat tak menutupi dada..tak payah beli...dlm dunia ni lbh ramai yg mengkritik dari yg memuji..

    BalasPadam
    Balasan
    1. tula kan kak?pelik btoi..tudung singkat ,mahai plak tu tapi berduyun2 orang membelinya..huhu

      Padam
  2. dari segi menuntut haknye sebagai pemilik rekaan itu tiadelah salahnye di sisi undang-undang.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betullah tu..hakcipta terpelihara..tapi tula..kenyataan yang dikeluarkan tu ramai plak yang terasa hati..

      Padam
  3. biasanya kalo dah tersalah ckp tu, akan mengundang kepada salah cakap yg kedua dan seterusnya. Kecuali kalau mintak maaf dan takyah keluarkan statement apa2.

    BalasPadam