Selasa, Jun 24, 2014

Ramadhan Datang Lagi !!! (^_^)

Assalamualaikum

Lagi beberapa hari kita akan menyambut Ramadhan. Tak sabar rasanya.

Rindu sangat suasana Ramadhan. Bulan di mana tiba-tiba saja akan jadi rajin buat solat sunat, baca Al-Quran, berzikir dan lain-lain lagi.

Apa persediaan anda semua untuk Ramadhan kali ini?

Kongsi sket (^_^)


Wassalam.

9 ulasan:

  1. pejam celik pejam celik, minggu depan dah puasa.

    BalasPadam
  2. suami kena pi kursus pada 29 hb...sedihnya puasa pertama hanya dgn anak2...3 beranak ja..

    BalasPadam
    Balasan
    1. sabar ye kak kamsiah..syukurlah ada anak2 sebagai peneman..

      Padam
  3. salam teacherbasariah..
    huhuhu..kan3..ahad ni jer nk posa dah..
    persediaan?? err.. sikit2...

    BalasPadam
    Balasan
    1. memang cepat sangat masa bergerak sekarang ni (^_^)

      Padam
  4. Salam...macam biasa lah nak berkumpul dengan anak2...
    Tak dapat selalu pun seminggu sekali untuk berbuka dan bersahur bersama2...

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul..suasana yang sangat dirindui..seronok kalau anak2 ada dekat kan bunda?(^_^)

      Padam
  5. Salam Ramadhan...kejap je masa berlalu ye

    BalasPadam