Rabu, Oktober 15, 2014

Rabu yang blues..

Assalamualaikum

Semalam member bagitau, dia lalu restoran Mc D tengok dah ramai orang balik. Dulu lengang je..

Aik? Korang dah stop boikot ke?

Rasanya yahudi ni tunggu je kita ralit..nanti dia 'ngap' balik umat Islam di Palestin dan negara-negara Islam yang lain. Tunggu je la klu tak percaya.

Apa-apa pun, yang penting jangan berhenti berdoa. Doa itu senjata mukmin yang paling ampuh.

Wassalam.

2 ulasan:

  1. salam kak..saya dah tukar alamat blog. ada problem sikit. nanti singgah ye

    iniblogsal.blogspot.com

    sayang sangat tapi apa kan daya.huhu

    BalasPadam