Rabu yang blues..

Assalamualaikum

Semalam member bagitau, dia lalu restoran Mc D tengok dah ramai orang balik. Dulu lengang je..

Aik? Korang dah stop boikot ke?

Rasanya yahudi ni tunggu je kita ralit..nanti dia 'ngap' balik umat Islam di Palestin dan negara-negara Islam yang lain. Tunggu je la klu tak percaya.

Apa-apa pun, yang penting jangan berhenti berdoa. Doa itu senjata mukmin yang paling ampuh.

Wassalam.

Ulasan

  1. salam kak..saya dah tukar alamat blog. ada problem sikit. nanti singgah ye

    iniblogsal.blogspot.com

    sayang sangat tapi apa kan daya.huhu

    BalasPadam

Catat Ulasan