Seo Services

Resdung memang merimaskan!


Assalamualaikum

Korang tau tak yang semua orang ada resdung?

Saya dulu penghidap resdung yang kronik. Masa kecik-kecik dulu, setiap kali bangun pagi mesti bersin dan genyeh2 hidung sampai rasa nak tercabut. Gatal sangat!!!

Dulu kat tepi hidung tu sampai keluar kuping..saya asyik kunas je kuping tu sampai kadang-kadang berdarah dan pedih. Pastu kesan dia hitam kat sekeliling hidung. 

Eeewwww!! Sangat mengerikan untuk diingati..

Satu hari tu, arwah nenek saya bawa pulang sejenis ubat dalam kapsul warna hijau kuning (kaler kedah tu u oll!!).

Saya makan ubat tu..Syukur alhamdulillah. Segala gatal-gatal dan penderitaan saya berakhir..Sayang arwah nenek. Al-Fatihah.

Seingat saya, yang buat ubat tu kawan arwah nenek. Tak lama selepas tu dia meninggal dan memang saya dah tak jumpa ubat resdung yang berkesan macam tu. Sehinggalah..jeng..jeng..jeng..


Boleh layari page ni ye.. http://pilresdung.com/senarai-agen/

Satu hari masa syok-syok saya layari fb, salah seorang kenalan fb saya jual ubat resdung macam kat bawah ni. Saya try beli sebotol.

Memula memang rasa macam..mahal giler! Sebiji dekat rm1 tu..tapi, ya Allah, syukur sangat, ubat ini memang terasa kemujarabannya. Makan baru sebiji dua, segala gatal-gatal hidung terus hilang! 

Saya juga makan ubat ni masa nak kena selsema..Dengan izin Allah terus tak jadi selsema.

Serius! Saya tak tipu pasal ini. Disebabkan saya yakin Allah temukan saya dengan ubat yang baik, maka saya pon jadi agen (^___________^)

 
Dah hampir 50 botol ubat ni saya jual. Kebanyakan yang beli akan 'repeat' order sebab ubat ni sangat 'best' dan tiada kesan sampingan. Kapsul dia halal dan diperbuat dari PULUT! Saya dah 'try' rendam, memang akan hancur selepas beberapa jam.

Klu tak suka makan dengan kapsul, boleh buka dan tuang dalam air suam. Rasa dia langsung tak pahit. Betul ni, x tipu!

Jadi, kalau anda ada simptom-simptom kat bawah ni, eloklah cuba makan ubat ini. In shaa Allah mujarab tanpa kesan sampingan. Yang paling best, kita tak perlu bergantung kepada ubat ini. Makan bila perlu sahaja apabila dah sembuh dari penyakit (^____^)


•Sering mengalami hidung tersumbat
•Mempunyai lendir dari hidung dan tekak
•Sakit atau rasa berat muka terutama kawasan diantara mata
•Sakit tekak yang berpanjangan dan berulang
•Demam atau rasa tidak sedap badan yang berpanjangan
•Gejala alahan hidung seperti kerap bersin terutamanya pada waktu pagi, gatal hidung
•Mengalami jerawat di muka dan badan
•Nafas berbau
•Kulit kepala berkelumumur gatal dan rambut gugur
•Sering berasa sakit kepala, pening dan migrain

  Ni antara testimoni orang yang pernah makan ubat ni:



Sebotol berharga Rm 30 dan ada 35 biji dalam setiap botol.

Pos Rm 6 semenanjung dan Rm 10 untuk Sabah dan Sarawak.

Nak murah lagi?

2 unit :RM65 / RM 69 (ss)
3 unit : RM94 / RM 98 (ss)
4 unit : RM122 / RM 126 (ss)
5 unit : RM150 / RM154 (ss)


(termasuk pos!!!) 

Nak COD? Boleh aje tapi area Teluk Intan, Langkap dan Chenderong Balai je setakat ni.

Sapa nak roger ye..

Wassalam.


Resdung memang merimaskan! Resdung memang merimaskan! Reviewed by Teacher Basariah on Rabu, November 12, 2014 Rating: 5

3 ulasan:

  1. MyToklaki ada resdung. Rasa nak cuba. Boleh order? Cemana nak contact ni? Email Kak Azie please:

    azieazah@gmail.com

    BalasPadam
  2. Eh. macam berminat je. Saya pun ada resdung.

    BalasPadam

ads 728x90 B
Imej tema oleh simonox. Dikuasakan oleh Blogger.